مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-11اقتصادي

فروش فوق العاده شب یلدا در خراسان شمالی


معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از آغاز نظارت های یلدایی در این استان خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی از آغاز نظارت های یلدایی در این استان خبر داد.

علی وفاخواه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: نظارت بر بازار این استان به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا از 22 آذر ماه شروع می شود.

وی با اشاره به اینکه 14 گروه نظارت بر بازار شب یلدا را برعهده دارد، گفت: هفت گروه از این تعداد در بجنورد و هفت گروه دیگر در سایر شهرستان های استان نظارت ها را انجام می دهند.

نظارت ها بر فروشگاه های آجیل و خشکبار، میوه و تره بار، شیرینی و شکلات انجام می شود.

وی ادامه داد: درج نشدن قیمت یکی از مواردی است که بازرس ها روی آن ها حساس هستند و با دیدن آن، پرونده تخلف برای واحد صنفی تشکیل می شود.

صدور فراخوان فروش فوق العاده برای شب یلدا معاون اداره کل صمت بیان کرد: فراخوان برای فروش فوق العاده برای شب یلدا از سوی اداره کل داده شد که 18 واحد صنفی اعلام آمادگی کردند و کالاها با 10 تا 15 درصد تخفیف به فروش می رسند.

وی با بیان اینکه فروش فوق العاده یلدایی از 22 آذر ماه آغاز می شود و تا پایان این ماه دامه دارد، اظهار کرد: فروش فوق العاده در واح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش فوق العاده شب یلدا در خراسان شمالی

فروش فوق العاده شب یلدا در خراسان شمالی