مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 12:302023-11-28دانش

صدور مجوز اجرای 177 دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور در آبان ماه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، جلسات 90 تا 92 کارگروه آموزش های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی به ریاست کشت کار قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه و با حضور اعضای کارگروه دوره های کوتاه مدت و کمیته شهریه دانشگاه .

- مدیرکل دفتر آموزش های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: مجوز اجرای 177 دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور در آبان ماه سال جاری صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، جلسات 90 تا 92 کارگروه آموزش های عالی کوتاه مدت علمی کاربردی به ریاست کشت کار قائم مقام رییس و معاون آموزشی دانشگاه و با حضور اعضای کارگروه دوره های کوتاه مدت و کمیته شهریه دانشگاه در آبان ماه سال جاری برگزار شد.

وحید بیگدلی راد مدیرکل دفتر آموزش های کوتاه مدت دانشگاه جامع علمی کاربردی و دبیر کارگروه، با اعلام این خبر به تشریح اهداف مهم ترین دوره های مصوب پرداخت و اظهار داشت: دوره تک درس مبارزه با پولشویی در استان اردبیل با پرداختن به مفهوم پولشویی و روش های مبارزه با آن، نگاهی به وضع موجود ایران در مبارزه با پولشویی داشته و در پایان راهکار هایی برای رسیدن به وضع مطلوب در کشور ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز اجرای 177 دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور در آبان ماه

صدور مجوز اجرای 177 دوره آموزش کوتاه مدت علمی کاربردی تقاضامحور در آبان ماه