مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 14:002023-12-13سياسي

اقدامات برخی کشورها مانع مقابله با فساد است


اقدامات قهری یکجانبه برخی از کشورهای عضو کنوانسیون مبارزه با فساد، مانع همکاری بین المللی و تحقق برخی از برنامه های دولت در مقابله با فساد شده و آسیب های شدیدی را به همه شهروندان وارد می سازد.

- معاون وزیر دادگستری گفت: اقدامات قهری یکجانبه برخی از کشورهای عضو کنوانسیون مبارزه با فساد، مانع همکاری بین المللی و تحقق برخی از برنامه های دولت در مقابله با فساد شده و آسیب های شدیدی را به همه شهروندان وارد می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت دادگستری، سیدعلی کاظمی معاون وزیر دادگستری و دبیر مرجع ملی کنوانسیون مبارزه با فساد در دهمین کنفرانس دولت های عضو کنوانسیون مبارزه با فساد که از 20 تا 24 آذر 1402 در شهر آتلانتا آمریکا برگزار می شود، با تاکید بر ضرورت پایبندی کشورها به تعهدات خود، دست آوردهای جمهوری اسلامی ایران در حوزه های پیشگیری و مقابله با فساد را تشریح کرد.

وی با اشاره به اقدامات ایران برای ارتقای شفافیت، حمایت از گزارشگران فساد، لوایح شفافیت، مدیریت تعارض منافع، لایحه همکاری های قضایی بین المللی و پیش نویس راهبرد ملی مقابله با فساد را به عنوان برخی از مهمترین اقدامات قانونی جمهوری اسلامی ایران در این زمینه برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات برخی کشورها مانع مقابله با فساد است

اقدامات برخی کشورها مانع مقابله با فساد است