مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-18سياسي

دکتر کاظمی آشتیانی باعث جهش ایران در حوزه درمان ناباروری شد


مسئول مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل گفت: دکتر سعید کاظمی آشتیانی با قدم گذاشتن در حوزه ناباروری و تاسیس پژوهشگاه رویان در یکی از عرصه های جدید علمی دنیا ورود پیدا کرد و باعث جهش ایران در حوزه رویان و درمان ناباروری و حرکت جهادی به سمت .

- ایسنا/اردبیل مسئول مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل گفت: دکتر سعید کاظمی آشتیانی با قدم گذاشتن در حوزه ناباروری و تاسیس پژوهشگاه رویان در یکی از عرصه های جدید علمی دنیا ورود پیدا کرد و باعث جهش ایران در حوزه رویان و درمان ناباروری و حرکت جهادی به سمت خانواده های محروم از نعمت فرزند شد.

فردین محمودی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به هجدهمین سالگرد درگذشت زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی، بنیانگذار پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی، گفت: این پزشک والامقام با قدم گذاشتن در حوزه ناباروری و تاسیس پژوهشگاه رویان در یکی از عرصه های جدید علمی دنیا ورود پیدا کرد و باعث جهش ایران در حوزه رویان و درمان ناباروری و حرکت جهادی به سمت خانواده های محروم از نعمت فرزند شد.

وی افزود: زنده یاد دکتر کاظمی آشتیانی با خدمات و مجاهدت های علمی خود در زمینه سلول های بنیادی نام ایران را در جهان پرآوازه کرد و کشور را در زمره کشورهای دارای تکنولوژی سلول های بنیادی قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر کاظمی آشتیانی باعث جهش ایران در حوزه درمان ناباروری شد

دکتر کاظمی آشتیانی باعث جهش ایران در حوزه درمان ناباروری شد