مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:502023-12-09اقتصادي

شاه میرزایی: توسعه آینده صنعت پتروشیمی در گرو توان دانشجویان امروز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، مرتضی شاه میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی شامگاه در دانشگاه صنعت نفت اهواز حضور یافت و با تبریک و گرامیداشت روز دانشجو گفت: - معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جمع دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز گفت: توسعه آینده صنعت پتروشیمی کشور در گرو توان و دانش دانشجویان امروز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، مرتضی شاه میرزایی مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی شامگاه در دانشگاه صنعت نفت اهواز حضور یافت و با تبریک و گرامیداشت روز دانشجو گفت: راهبرد و هدف اصلی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دولت سیزدهم بومی سازی کامل کاتالیست ها تا پایان این دولت و برطرف کردن نیاز داخل است و تلاش برای تکمیل هرچه سریعتر زنجیره ارزش از دیگر برنامه های شرکت ملی صنایع پتروشیمی است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در بخشی دیگر از صحبت های خود به تشریح شرایط اداره صنعت نفت قبل از انقلاب اسلامی و وابستگی کامل این صنعت به خارج کشور و حضور استعمارگرایانه نیرو های فعال در این صنعت با مصونیت های قضایی سنگین برای دانشجویان پرداخت.

وی افزود: امروز به لطف خداوند و انقلاب اسلامی این صنعت با تکیه بر توان داخل اداره می شود و آینده صنعت نفت در دستان شما دانشجویان و جوانان نخبه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاه میرزایی: توسعه آینده صنعت پتروشیمی در گرو توان دانشجویان امروز است

شاه میرزایی: توسعه آینده صنعت پتروشیمی در گرو توان دانشجویان امروز است