مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 03:002023-12-13بين الملل

قطر اقدام رژیم صهیونیستی در مصادره اراضی فلسطینی را محکوم کرد


وزارت خارجه قطر در بیانیه ای تصمیم مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر مصادره اراضی فلسطینی در سلوان واقع در قدس شرقی به بهانه ساخت تله کابین را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، قطر تصمیم رژیم اشغالگر اسراییل مبنی بر مصادره اراضی فلسطینی در سلوان واقع در بخش شرقی قدس اشغالی با هدف ساخت تله کابین را محکوم کرد و آن را نقض آشکار اصول و مفاد حقوق بین الملل و قطعنامه های یونسکو در این خصوص دانست.

  ساخت تله کابین در مجاورت مسجدالاقصی در قدس شرقی از سال ها پیش جزو برنامه های اسراییل بود و اکنون مراحل اجرایی این طرح با شدت بیشتری جریان دارد که موجب واکنش اتحادیه عرب و کشورهای عربی شده است.

بنابر گزارش خبرگزاری قطر (قنا)، وزارت خارجه این کشور، شورای امنیت سازمان ملل را به عمل به مسئولیت خود برای وادار کردن رژیم صهیونیستی به توقف اقدامات خود برای تغییر وضعیت تاریخی و حقوقی شهر قدس فراخواند.

  قطر همچنین درباره سوء استفاده رژیم اشغالگر از سرگرم شدن جامعه جهانی به تحولات غزه به منظور اتخاذ تصمیمات یکجانبه و نقض حقوق ملت فلسطین هشدار داد.

  در بیانیه وزارت خارجه قطر آمده است که این تصمیم رژیم صهیونیستی در برابر دستیابی به راه حل دولتی به عنوان تنها راه تحقق صلح پایدار در منطقه، مانع ایجاد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطر اقدام رژیم صهیونیستی در مصادره اراضی فلسطینی را محکوم کرد

قطر اقدام رژیم صهیونیستی در مصادره اراضی فلسطینی را محکوم کرد