مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-03حوادث

کشف دپوی 13هزار لیتر روغن موتور خارج از شبکه توزیع در میاندوآب


فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از 13هزار لیتر انواع روغن موتور خارج از شبکه توزیع در میاندوآب خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سردار رحیم جهانبخش فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف بیش از 13 هزار لیتر انواع روغن موتور خارج از شبکه توزیع به ارزش 14 میلیارد ریال در میاندوآب، خبر داد.

وی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و توزیع خارج از شبکه مقادیر قابل توجهی روغن موتور توسط شخصی به هویت معلوم در یکی از انبارهای سطح شهرستان میاندوآب، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

جهانبخش افزود: ماموران انتظامی شهرستان با انجام تحقیقات اولیه موفق به شناسایی محل دپو شده و با هماهنگی مرجع قضایی طی یک عملیات غافلگیرانه در بازرسی از محل 13هزار و 363 لیتر انواع روغن موتور که به صورت خارج از شبکه دپو شده بود، کشف کردند.

  فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده 14 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سردار جهانبخش در پایان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر مجاز در قالب احتکار کالا یا توزیع خارج از شبکه و یا تهیه و توزیع کالاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف دپوی 13هزار لیتر روغن موتور خارج از شبکه توزیع در میاندوآب

کشف دپوی 13هزار لیتر روغن موتور خارج از شبکه توزیع در میاندوآب