مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-19اجتماعي

ساوه ظرفیت تبدیل شدن به شهر هوشمند را دارد


رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ساوه از تغییر مهارت محوری به کارآفرین محوری به عنوان رویکرد جدید این مرکز خبر داد و گفت: ساوه از ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به شهر هوشمند برخوردار است.

- ایسنا/مرکزی رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان ساوه از تغییر مهارت محوری به کارآفرین محوری به عنوان رویکرد جدید این مرکز خبر داد و گفت: ساوه از ظرفیت بالایی برای تبدیل شدن به شهر هوشمند برخوردار است.

مهران توکلی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مرکز فنی حرفه ای بر خلاف ارگان های دیگر دارای سبک و روش خاصی بوده و جامعه آماری آن با جوامع دانشگاهی و دانش آموزی متفاوت است، اظهار کرد: مرکز فنی و حرفه ای ماموریت برگزاری دوره های آموزشی برای 18 گروه هدف شامل جوامع شهری و روستایی، زندانیان، عشایر، زنان سرپرست خانوار، معتادین بهبود یافته، شاغلین بنگاه های اقتصادی، دانش آموزان و دانشجویان و .

را دارد و چون اقدام به برگزاری دوره آموزشی مهارت محور می کند به گونه ای، امید مردم برای فعالیت در چرخه تولید و بازار کار محسوب می شود.

وی مهارت آموزی را از الزامات تربیت نیروی انسانی کارآمد، توانمند و متخصص برشمرد که نتیجه آن جذب در بازار کار و کاهش آسیب های اجتماعی خواهد بود و افزود: مهارت آموزی یک ارزش محسوب می شود اما همواره مغفول مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساوه ظرفیت تبدیل شدن به شهر هوشمند را دارد

ساوه ظرفیت تبدیل شدن به شهر هوشمند را دارد