مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:052023-12-18اجتماعي

آماده باش جمعیت هلال احمر اردبیل با 17 پست در راه های مواصلاتی


سرپرست معاونت امداد نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با آغاز طرح زمستانی نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان اردبیل در تمامی محورهای مواصلاتی استان آماده خدمت رسانی به مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل مجید فتاح زاده، سرپرست امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با شروع فصل سرما و بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان اردبیل امدادگران جمعیت هلال احمر استان اردبیل در آماده باش کامل به سر می برند.

سرپرست معاونت امداد نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه 17 پایگاه امداد و نجات از شمال تا جنوب استان آماده خدمت رسانی به هم وطنان هستند، افزود: حضور بیش از 600 پرسنل و امدادگر جمعیت هلال احمر در محورهای مواصلاتی استان اردبیل برای اجرای طرح زمستانی در کنار مردم می تواند مایه امنیت، آرامش و قوت آن ها باشد.

به گفته فتاح زاده از سال های گذشته طرح امداد زمستانی جمعیت هلال احمر با شروع فصل سرما و با محوریت سازمان امداد و نجات به منظور امدادرسانی در جاده ها آغاز می شود.

وی گفت: با شروع این طرح در سطح استان اردبیل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با 17 پایگاه امداد ونجات جاده ای، 18 دستگاه خودروی آمبولانس، 13 دستگاه خودروی ست نجات، 15 دستگاه خودروی کمک دار، تیم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش جمعیت هلال احمر اردبیل با 17 پست در راه های مواصلاتی

آماده باش جمعیت هلال احمر اردبیل با 17 پست در راه های مواصلاتی