مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 15:202023-12-08سياسي

نیروی کار ماهر بومی در سیستان و بلوچستان تربیت کنیم


در سیستان و بلوچستان طرح ها و پروژه های مختلف در حال انجام و نیازمند نیروهای بومی ماهر متعدد هستیم تا مسئولان در پروژه های مختلف برای تامین نیروی کار از سایر استان ها نیرویمورد نیاز را تامین نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در خطبه های نمازجمعه این هفته زاهدان یکی از راه های تحصیل تقوا و حفظ فرد و جامعه در برابر آسیب ها را تلاش برای حاکمیت فرهنگ اسلامی و کار برای پیشرفت کشور اسلامی عنوان کرد.

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد انحراف در اعتقادات دینی و انقلابی ما بوده و می خواهد اهداف دینی و انقلابی ما را جابجا و ارزش های دینی و انقلابی ما را تغییر دهد و دشمن نمی خواهد که ما نسل جدید را با آرمان های اسلام و انقلاب تربیت کنیم و مسئولان فرهنگی ما باید هر کدام از این ها را به خوبی بشناسند تا راهکارهای مقابله با آن را به دست بیاورند.

آیت الله محامی خاطرنشان کرد: مسئولان در شورای عالی انقلاب فرهنگی باید موقعیت خود و هویت ایران اسلامی را به درستی درک کرده و باور داشته باشند که اسلام در خون، پوست و جان این مردم عجین شده است و مردم ما مسلمان و متعهد به اسلام هستند و همواره تعهد خود به اسلام را نشان داده اند و در دوره معاصر تحولات رخ داده مثل انقلاب اسلامی ایران که بر همین اساس بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی کار ماهر بومی در سیستان و بلوچستان تربیت کنیم

نیروی کار ماهر بومی در سیستان و بلوچستان تربیت کنیم