مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 17:402023-12-02سياسي

تمایز بزرگ تعالی بخش گفتمان انقلاب اسلامی توجه به مسئله زن است


دبیر منطقه پنج دفاتر بانوان و خانواده دانشگاه های کشور گفت: تمایز بزرگ تعالی بخش گفتمان انقلاب اسلامی توجه به مسئله زن است.

- ایسنا/لرستان دبیر منطقه پنج دفاتر بانوان و خانواده دانشگاه های کشور گفت: تمایز بزرگ تعالی بخش گفتمان انقلاب اسلامی توجه به مسئله زن است.

میثاق حیدری امروز یازدهم آذرماه در نشست مشاوران زنان و خانواده منطقه پنج دانشگاه های کشور که در دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: تمایز بزرگ و امتیاز تعالی بخش گفتمان انقلاب اسلامی و خردمایه ی حکمرانی آن توجه به مسئله زن و خانواده است.

وی تصریح کرد: در اوج کارزار قرن بیستم بر علیه خانواده، گفتمان انقلاب اسلامی در حوزه زنان سربلند است چرا که حکمت توحیدی آن مأخوذ از نهضت انبیا است.

دبیر منطقه پنج دفاتر بانوان و خانواده دانشگاه های کشور خاطرنشان کرد: امروز وجود مقدس حضرت صدیقه ی طاهره سلام الله علیها و دختر گرانقدر ایشان حضرت زینب کبری (ع) را می توانیم به عنوان الگوهای بزرگ تاریخ در عرصه ی معنوی و اجتماعی و سیاسی و مقاومتِ زنانه و حماسی به رخ جهانیان بکشیم.

حیدری ادامه داد: در ماجرای فلسطین که مطابق رهنمودهای مقام معظم رهبری کلید رمز آلود فرج و مسیر رسیدن به طلوع خورشید ولایت عظمی است، عنصر مقاومت با حضور زنان معنا پیدا می کند؛ همانطور که ما در انقلاب اسلامی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمایز بزرگ تعالی بخش گفتمان انقلاب اسلامی توجه به مسئله زن است

تمایز بزرگ تعالی بخش گفتمان انقلاب اسلامی توجه به مسئله زن است