مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:502023-12-10سياسي

فرهنگسرای رسانه و هنر در ابهر راه اندازی می شود


لایحه راه اندازی فرهنگسرای رسانه و هنر تقدیم شورای شهر شده است و  در آینده نزدیک این فرهنگسرا در دو بخش هنری و رسانه ای راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/زنجان شهردار ابهر گفت: لایحه راه اندازی فرهنگسرای رسانه و هنر تقدیم شورای شهر شده است و  در آینده نزدیک این فرهنگسرا در دو بخش هنری و رسانه ای راه اندازی خواهد شد.

علیرضا عباس نیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: مدیریت شهری در کنار اجرای وظایفش نیازمند مشارکت و حمایت جدی اهالی هنر و رسانه در پیشبرد اهداف و چشم اندازهای شهری است.

وی با بیان اینکه با توجه به نقش محوری رسانه ها در جامعه و ظرفیت بالای هنرمندان، لایحه راه اندازی فرهنگسرای رسانه و هنر تقدیم شورای اسلامی شهر شده است، ادامه داد: امیدواریم این اقدام، گامی موثر در راستای افزایش تعاملات و بهره گیری از ظرفیت این قشر از جامعه باشد.

شهردار ابهر با بیان اینکه کار در شهرداری چندوجهی است و حوزه های مختلفی را دربرمی گیرد، گفت: حوزه فرهنگی به عنوان بخشی از وظایف مدیریت شهری اهمیت زیادی دارد.

او با توضیح اینکه نقش و جایگاه ویژه رسانه ها و مطبوعات در ارتقای سطح بینش و آگاهی جامعه بر کسی پوشیده نیست، افزود: با راه اندازی این فرهنگسرا، اصحاب رسانه و هنر می توانند از امکاناتی که شهرداری در اختیارشان قرار می دهد، رایگان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگسرای رسانه و هنر در ابهر راه اندازی می شود

فرهنگسرای رسانه و هنر در ابهر راه اندازی می شود