مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-23اجتماعي

آلودگی هوای اصفهان و مصوباتی که بر زمین ماند


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: در 29 دی ماه 1401 در روز هوای پاک کارگروه کاهش آلودگی هوای اصفهان با حضور رییس محیط زیست کشور برگزار شد و مصوباتی برای استان مصوب شد، - منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در 29 دی ماه 1401 در روز هوای پاک کارگروه کاهش آلودگی هوای اصفهان با حضور رییس محیط زیست کشور برگزار شد و مصوباتی برای استان مصوب شد، در حالی که 10 ماه از آن مصوبات می گذرد، هنوز اجرایی نشده است.

وی با تأکید بر اینکه درخواست کردیم محیط زیست کشور این مصوبات را به جد پیگیری و حمایت کند، افزود: قرار بود برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر اصفهان اقداماتی انجام شود و 5 هزار تاکسی تولید داخل در اولویت قرار گیرد که اجرایی نشد.

شیشه فروش گفت: وزارت صمت مقرر شد زمینه لازم برای تولید و تحویل هزار دستگاه اتوبوس درون شهری پایه گازسوز و برقی از محل تولید داخل و یا واردات برای شهر اصفهان و شهرستان ها فراهم کند و درخواست داریم این کار تسریع شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: کارگروه ملی کاهش آلودگی هوا تأکید می کند هر شهرستان واقع در شعاع 50 کیلومتری اصفهان به دلیل شرایط آلودگی هوا، سهمیه هایی برای بهبود ناوگان تاکسیرانی، اتوبوسرانی و موتورسیکلت برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی هوای اصفهان و مصوباتی که بر زمین ماند

آلودگی هوای اصفهان و مصوباتی که بر زمین ماند