مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-22دانش

ثبت 443 مجله فارسی در نمایه مجلات دسترسی آزاد/مجلات علوم انسانی در صدر


معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 443 مجله ایرانی در دواج به زبان فارسی ثبت شده که بیشتر آنها درباره علوم انسانی بودند ضمن اینکه ما به تازگی اولین مجله قرآنی را به زبان انگلیسی منتشر کردیم.

- معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: 443 مجله ایرانی در "دواج" به زبان فارسی ثبت شده که بیشتر آنها درباره علوم انسانی بودند ضمن اینکه ما به تازگی اولین مجله قرآنی را به زبان انگلیسی منتشر کردیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات اجتماعی،پیمان صالحی در نشست تجلیل چهاردهمین جشنواره بین المللی فارابی و تجلیل از داوران برتر این جشنواره گفت: داوری در حوزه پژوهش و فناوری همواره یکی از موضوعات مهم است و گاهی این داوری برای بعضی از مجلات مشکل ساز می شود به طوری که اصل قضیه را زیر سوال می برد بنابراین حضور داوران در جشنواره علوم انسانی و اجتماعی ارزشمند بوده است.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین مشکل ما در حوزه علوم انسانی و اجتماعی عدم شناخت از مسائل این حوزه هم در تحقیقات و هم در کاربست نتایج این تحقیقات است، افزود: به همین علت معاونت پژوهشی وزارت علوم در دو سال و اندی گذشته به دنبال حمایت از تحقیقات علوم انسانی و افزایش اثربخشی این تحقیقات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 443 مجله فارسی در نمایه مجلات دسترسی آزاد/مجلات علوم انسانی در صدر

ثبت 443 مجله فارسی در نمایه مجلات دسترسی آزاد/مجلات علوم انسانی در صدر