مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 23:452023-11-27حوادث

سرقت فقط با یک شگرد!


دزدان سابقه داری که حدود 4ماه قبل توسط پلیس مشهد دستگیر شده بودند، باز هم در حالی به چنگ قانون افتادند که با همان شگرد قبلی به سرقت های خود در مناطق مختلف شهری ادامه می دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، رییس پلیس مشهد روز گذشته در تشریح ماجرای دزدان پاتوق نشین به خبرنگار روزنامه خراسان گفت: دقایق اولیه بامداد روز گذشته، نیروهای گشت نامحسوس کلانتری شفای مشهد که عملیات گسترده ای را برای مبارزه با سرقت های شبانه آغاز کرده بودند به سرنشینان یک دستگاه پراید هاچ بک مشکوک شدند که از سمت بولوار خیام به طرف بزرگراه صد متری در حرکت بود.

سرهنگ احمد نگهبان افزود: افسر گشت در حالی که خودروی مذکور را زیر نظر گرفته بود،به استعلام پلاک ازمرکز فرماندهی پرداخت که نتیجه آن نشان داد پلاک نصب شده روی پراید مربوط به یک دستگاه خودروی پیکان است! همین سرنخ کافی بود تا افسران زبده گشت نامحسوس به تعقیب پراید بپردازند.

ازسوی دیگر نیز وقتی خودروی گشت نامحسوس به آرامی به پراید نزدیک شد چهره راننده آن در ذهن افسر گشت تصویری آشنا داشت و او خیلی زود به خاطر آورد که راننده پراید را حدود 4ماه قبل  به جرم سرقت دستگیر کرده است.

مقام ارشد انتظامی مشهد تصریح کرد: به همین خاطر ماجرا اهمیت ویژه ای یافت و مشخص شد که پلیس با دزدان سابقه دار و حرفه ای روبه رو شده است بنابراین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت فقط با یک شگرد!

سرقت فقط با یک شگرد!