مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-08سياسي

شعائر اسلامی باید به درستی رعایت شود


نماینده ولی فقیه در مازندران با دعوت به تقوا و پرهیزکاری، اظهار کرد: شیعه بودن به عمل است، آنچه که ائمه و اطهار تاکید دارند به ویژه شعائر اسلامی باید به درستی رعایت شود.

- ایسنا/مازندران نماینده ولی فقیه در مازندران با دعوت به تقوا و پرهیزکاری، اظهار کرد: شیعه بودن به عمل است، آنچه که ائمه و اطهار تاکید دارند به ویژه شعائر اسلامی باید به درستی رعایت شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لایینی در نماز جمعه 17 آذرماه در جمع نمازگزاران با بیان اینکه شهید آیت الله دستغیب سومین شهید محراب فرمودند که حقیقت انقلاب اسلامی، انقلاب انفسی است، گفت: انقلاب اسلامی این است که پیش از تحول در جامعه، انقلاب در روح و جان دگرگونی ایجاد کند که این حقیقت انقلاب است.

خطیب نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی باید با انقلاب فرهنگی انقلاب انفسی را در جامعه تبیین کند، خاطرنشان کرد: براساس آموزه های قرآنی در جبهه باطل سه گروه اخوان شیاطین، حزب شیاطین و اولیاء شیطان وجود دارد که باید با آنان مبارزه شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اظهار اینکه خداوند مبارزه با مصرف گرایان را مورد تاکید قرار دادند و لازم است به صورت قانونی جلوی این بخش از جامعه گرفته شود، خاطرنشان کرد: رویه نادرست در کشور ما این است که می خواهیم با جریمه جامعه را ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعائر اسلامی باید به درستی رعایت شود

شعائر اسلامی باید به درستی رعایت شود