مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 12:502023-12-08اقتصادي

مرکز نوآوری و احیای واحدهای اقتصادی در البرز افتتاح شد


اولین مرکز نوآوری و احیای واحدهای اقتصادی کشور با هدف رفع چالش های بخش های تولیدی، صنعتی و کشاورزی با استفاده از فناوری های نوین در البرز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از البرز، حسین بختیاری، معاون مرکز نوآوری و احیای واحد های اقتصادی البرز امروز در مراسم افتتاح اولین مرکز نوآوری و احیای واحدهای اقتصادی کشور، گفت: این مرکز با هدف رفع چالش های بخش های تولیدی، صنعتی و کشاورزی با استفاده از فناوری های نوین آغاز به کار کرده است.

وی در توضیح کارکرد این مرکز، گفت: تاکنون واحدهای اقتصادی از طریق دریافت تسهیلات بانکی احیا می شدند که از این پس همه شرکت ها فقط در صورتی مجاز به دریافت تسهیلات نوسازی هستند که استفاده از فناوری های نوین را مورد توجه خاص قرار دهند.

بختیاری افزود: در مرحله اول مشکلات شرکت های اقتصادی شناسایی و ارزیابی می شود و سپس هماهنگی های لازم با شرکت های دانش بنیان انجام خواهد شد و در نهایت تزریق مالی به شیوه  مناسب انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، اولین مرکز نوآوری و احیای واحدهای اقتصادی کشور امروز با حضور روح الله دهقانی فیروزآبادی، معاون علم و فناوری ریاست جمهوری در کرج افتتاح شد.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری و احیای واحدهای اقتصادی در البرز افتتاح شد

مرکز نوآوری و احیای واحدهای اقتصادی در البرز افتتاح شد