مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-24اجتماعي

باد یکشنبه هوای تهران را تمیز می کند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی به بیان وضعیت جوی و آب و هوای امروز جمعه سوم آذر و روز های آتی پرداخت و گفت: - کارشناس هواشناسی گفت: تهران امروز و فردا غبار محلی دارد و شرایط برای گروه های حساس ناسالم است، اما از روز یکشنبه با وزش باد هوای پایتخت مطلوب خواهد شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی به بیان وضعیت جوی و آب و هوای امروز جمعه سوم آذر و روز های آتی پرداخت و گفت: امروز با عبور موجی از روی نیمه جنوبی کشور، در این مناطق شاهد بارندگی هستیم و استان های خوزستان، بوشهر، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال وبختیاری، غرب فارس، غرب اصفهان، کرمان، یزد، هرمزگان و سیستان وبلوچستان رگبار و رعدوبرق و وزش باد های شدید را دارند.

وی افزود: انتظار می رود سواحل دریای خزر هم امروز بارش های پراکنده داشته باشند.

کارشناس سازمان هواشناسی برای فردا شنبه نیز در استان های سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و نیمه جنوبی کرمان رگبار و رعدوبرق و وزش باد های شدید پیش بینی کرد.

به گفته گودرزی روز یکشنبه بیشتر مناطق کشور جوی آرام دارند و مجددا از روز دوشنبه هفته آتی سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب به کشور وارد شده و در این مناطق بارش ها آغاز می شوند که تا روز های پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد یکشنبه هوای تهران را تمیز می کند

باد یکشنبه هوای تهران را تمیز می کند