مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-07اقتصادي

آمادگی ایران برای جذب سرمایه گذاری عمان/ امضای دو تفاهم نامه بین ایران و عمان


وزیر صمت گفت که ایران آمادگی دارد در عمان شهرک صنعتی بزرگ تأسیس کند و سرمایه گذاران عمانی را در ایران برای سرمایه گذاری در حوزه معادن و صنایع بپذیرد.

- وزیر صمت گفت که ایران آمادگی دارد در عمان شهرک صنعتی بزرگ تأسیس کند و سرمایه گذاران عمانی را در ایران برای سرمایه گذاری در حوزه معادن و صنایع بپذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس علی آبادی در بیستمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی و تجاری ایران و عمان اظهار کرد: دو کشور سال ها است که به دنبال توسعه همکاری ها در حوزه انرژی با یکدیگر هستند و برای تحقق این امر باید خطوط ارتباطی مشخصی داشته باشیم که خط انرژی، خود خط ارتباطی است که به تسهیل روابط کمک میکند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه آمادگی داریم تا در عمان شهرک صنعتی بزرگ تأسیس کنیم، تصریح کرد: می توانیم سرمایه گذاران عمانی را در ایران برای سرمایه گذاری در حوزه معادن و صنایع بپذیریم در همین رابطه نیز با رییس بانک مرکزی صحبت شده است.

به گفته وی در ایران و عمان زمینه های همکاری و مشارکت اقتصادی و صنعتی فراهم است و با همکاری سازمان استاندارد می توان، استانداردهای دو کشور را به یکدیگر نزدیک کرد.

علی آبادی با بیان اینکه در زمینه حمل و نقل نیز با همکاری وزارت راه و شهرسازی می توانیم زمینه حمل و نقل دریایی را فراهم کنیم، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ایران برای جذب سرمایه گذاری عمان/ امضای دو تفاهم نامه بین ایران و عمان

آمادگی ایران برای جذب سرمایه گذاری عمان/ امضای دو تفاهم نامه بین ایران و عمان