مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 06:152023-12-02سياسي

همسر جانبازان 70 درصد آملی تجلیل شدند


رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل با اعلام اینکه تعداد 22 هزار و 858 آملی به عنوان جامعه هدف این نهاد در شهرستان آمل هستند، گفت: از جانبازان 70 درصد آملی و همسران آنها که پرستاران واقعی و گمنام هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهستان آمل، همسران 38 جانباز 70 درصد این شهرستان شب گذشته با حضور مسؤولان و خانواده شهدا تجلیل شدند و از آنها به عنوان پرستاران واقعی و گمنام ایران اسلامی تعبیر شد.

امام جمعه امامزاده عبدالله آمل در این مراسم اظهار کرد: جانبازان و شهدا در راه دفاع از اسلام، انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی با خداوند معامله کردند و همسران و خانواده جانبازان اسوه، صبر، ازخودگذشتگی و مقاومت هستند.

حجت الاسلام حسین حسین زاده برسمنانی افزود: نقش همسران جانبازان 70 هزار درصد که شهدای زنده محسوب می شوند در زندگی فردی، اجتماعی و فرهنگی آنها بسیار ارزشمند است و همسران جانبازان در کاستن اضطراب، کاهش درد و رنج جانبازی و آلام ناشی از ترکش ها، مواد شیمیایی و تیرهای دشمنان مؤثر هستند.

22 هزار و 858 آملی جامعه هدف اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران آمل رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل در این مراسم اظهار کرد: تعداد 22 هزار و 858 آملی به عنوان خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان، اسرا و خانواده های آنها جامعه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همسر جانبازان 70 درصد آملی تجلیل شدند

همسر جانبازان 70 درصد آملی تجلیل شدند