مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 11:302023-11-27ورزشي

غلامرضا محمدی: کشتی کار بسیار سختی در المپیک دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد، با تمجید از عملکرد کشتی لرستان در کسب عنوان قهرمانی جوانان ایران، گفت: - سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد، با تمجید از عملکرد کشتی لرستان در کسب عنوان قهرمانی جوانان ایران، گفت: کشتی لرستان با ادامه این روند به روز های خوب خود بازمی گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد، با تمجید از عملکرد کشتی لرستان در کسب عنوان قهرمانی جوانان ایران، گفت: کشتی لرستان با ادامه این روند به روز های خوب خود بازمی گردد.

غلامرضا محمدی با تبریک عنوان نخست تیم کشتی آزاد جوانان لرستان در رقابت های قهرمانی کشور، اظهار کرد: یک نتیجه تاریخی درباره کشتی استان رقم خورد و قطعا دوران بازگشت کشتی لرستان به روز های خوب خود فرا رسیده است.

این اتفاق می تواند برای سایر استان ها نیز این امیدواری را ایجاد کند که آن ها نیز می توانند با برنامه ریزی در جهت رشد کشتی استان هایشان گام بردارند.

دارنده 2 مدال نقره و 2 برنز جهان، افزود: کشتی لرستان به روز های خوب خود بازگشته واین قهرمانی نوید روز های درخشان برای کشتی این استان خواهد بود.

در 3 سالی که هیات کشتی لرستان با ریاست دکتر بهرامی کار خود را دنبال می کند، اتفاقات بسیار خوبی در تمامی رده های کشتی لرستان رخ داده و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلامرضا محمدی: کشتی کار بسیار سختی در المپیک دارد

غلامرضا محمدی: کشتی کار بسیار سختی در المپیک دارد