مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 09:452023-11-22سياسي

نقش تاثیرگذار بسیج در صحنه های مهم انقلاب


جانشین فرماندهی تیپ 36 انصارالمهدی( عج) زنجان با اشاره به اینکه فرهنگ بسیجی باید در جامعه نهادینه شود، گفت: بسیج در همه صحنه های انقلاب نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

- محمد انگوتی، جانشین فرماندهی تیپ 36 انصارالمهدی( عج) زنجان در گفت وگو با فارس با تبریک هفته مبارک بسیج اظهار داشت: بسیج در همه صحنه های انقلاب اسلامی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

جانشین فرماندهی تیپ 36 انصارالمهدی( عج) زنجان ادامه داد: نقش بسیج در جامعه روشنگری و بصیرت افزایی است و نقش بسیج در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، اداری و امنیتی و تعالی و پیشبرد ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی بسیار مهم و انکارناپذیر است.

وی با تأکید بر فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بسیجی شدن  بسیار آسان، اما بسیجی ماندن  سخت است ، ادامه داد: بسیج در همه صحنه های حساس انقلاب اسلامی همیشه به خوبی نقش خود را ایفا کرده است و ما نیز باید قدر و ارزش تلاش آن ها را ارج بنهیم.

انگوتی با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفین در پنجم آذرماه سال 1358 به فرمان حضرت امام خمینی(ره) افزود: تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل نشان از درایت و هوشیاری بی نظیر بنیان گذار جمهوری اسلامی دارد و باید تا ظهور امام زمان(عج) وجود داشته باشد و فعالیت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش تاثیرگذار بسیج در صحنه های مهم انقلاب

نقش تاثیرگذار بسیج در صحنه های مهم انقلاب