مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:402023-11-29اقتصادي

آمادگی دانشگاه کشاورزی خوزستان در تولید ثروت از منابع طبیعی


رییس دانشگاه کشاورزی و منبع طبیعی خوزستان با اشاره به ظرفیت های منابع طبیعی کشور، گفت: ما در دانشگاه کشاورزی خوزستان آماده هستیم در تولید و خلق ثروت در زراعت چوب کمک کنیم زیرا هر فعالیتی نیاز به یک چرخه علمی دارد که می توان آن را ایجاد کرد.

- ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه کشاورزی و منبع طبیعی خوزستان با اشاره به ظرفیت های منابع طبیعی کشور، گفت: ما در دانشگاه کشاورزی خوزستان آماده هستیم در تولید و خلق ثروت در زراعت چوب کمک کنیم زیرا هر فعالیتی نیاز به یک چرخه علمی دارد که می توان آن را ایجاد کرد.

جمال فیاضی در همایش ملی زراعت چوب که امروز (8 آذرماه) در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح زراعت چوب در استان خوزستان، اظهار کرد: با توجه به ویژگی های جغرافیای خاص کشور، با مدیریت صحیح می توان اشتغال و ثروت فراوانی ایجاد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: همه ما به امینت غذایی، اهمیت و چالش های آن توجه خاصی داریم؛ ریشه امنیت غذایی، در پدیده ساده فتوسنتز است و اگر بتوانیم بهره وری فتوسنتز را افزایش دهیم مطمئنا می توانیم ثروت آفرینی کنیم.

رییس دانشگاه کشاورزی و منبع طبیعی خوزستان با اشاره به فرصت های ایجاد شده از طریق زراعت چوب گفت: زراعت چوب در وهله اول، فرصتی برای تولید چوب است و در وهله دوم در مب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی دانشگاه کشاورزی خوزستان در تولید ثروت از منابع طبیعی

آمادگی دانشگاه کشاورزی خوزستان در تولید ثروت از منابع طبیعی