مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:102023-11-29اقتصادي

بهره مندی یک هزار و 540 نفر از آب شرب بهداشتی در روستاهای خراسان شمالی


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: عملیات آبرسانی به روستای «بی بهره» شیروان با اعتباری بالغ بر6 میلیارد و 500 میلیون تومان به اتمام رسید.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: عملیات آبرسانی به روستای بی بهره شیروان با اعتباری بالغ بر6 میلیارد و 500 میلیون تومان به اتمام رسید.

رضا نعیمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در این پروژه، حفر و تجهیز یک حلقه چاه با دبی 10 لیتر در ثانیه، تامین برق چاه به همراه نصب ترانس 25 کیلوولت، تهیه لوله و اجرای خط انتقال به طول حدود دو هزار و 500 متر و تهیه و اجرای شبکه توزیع به طول حدود پنج هزار و 500 متر انجام شده است.

وی افزود: یک باب مخزن بتنی ذخیره به حجم 200 مترمکعب نیز احداث شده که حصارکشی آن به طول 60 متر در حال انجام است.

مدیرعامل آبفای استان در ادامه افزود: در این پروژه آبرسانی، حاج اکبر ابراهیمی خیر آبرسان کشور طی قراردادی، چهار کیلومتر از لوله های مورد نیاز این پروژه را تهیه و اهدا کرده است.

نعیمی خاطرنشان کرد: با تکمیل پروژه آبرسانی روستای بی بهره، 578 نفر از اهالی این روستا از نعمت آب شرب سالم بهره مند شدند.

وی همچنین از افتتاح و بهره برداری پروژه های آبرسانی به روستاهای شهرستان بام و صفی آباد با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی یک هزار و 540 نفر از آب شرب بهداشتی در روستاهای خراسان شمالی

بهره مندی یک هزار و 540 نفر از آب شرب بهداشتی در روستاهای خراسان شمالی