مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-07پزشكي

بازدید دکتر عین اللهی از خوابگاه دانشجویی الزهرا (س)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، چهارشنبه شب (15 آذر ماه) و به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو از خوابگاه دخترانه دانشجویی الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید کرد و ضمن گفت و گوی صمیمانه با دانشجویان، - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو، ضمن بازدید از خوابگاه دانشجویی الزهرا (س) در تهران و گفتگوی صمیمانه با دانشجویان، دستورات لازم برای رفع مشکلات این خوابگاه دانشجویی را صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی، چهارشنبه شب (15 آذر ماه) و به مناسبت فرا رسیدن روز دانشجو از خوابگاه دخترانه دانشجویی الزهرا (س) دانشگاه علوم پزشکی ایران بازدید کرد و ضمن گفت و گوی صمیمانه با دانشجویان، از نزدیک در جریان مشکلات خوابگاهی دانشجویان قرار گرفت.

وزیر بهداشت در این بازدید با اشاره به اهمیت رفاه دانشجویان، گفت: رفع مشکلات خوابگاهی دانشجویان یکی از اولویت های وزارت بهداشت است و تلاش می کنیم با تامین منابع مالی، خوابگاه های دانشجویی را به استاندارد های لازم برسانیم.

دکتر عین اللهی در این بازدید، پس از شنیدن مسائل و مشکلات دانشجویان، دستورات لازم را برای رفع مشکلات خوابگاهی و سایر مسائل رفاهی دانشجویان صادر کردوزیر بهداشت ضمن تاکید بر تامین منابع مالی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید دکتر عین اللهی از خوابگاه دانشجویی الزهرا (س)

بازدید دکتر عین اللهی از خوابگاه دانشجویی الزهرا (س)