مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 09:352023-12-05اقتصادي

موافقت با الحاق 1212 هکتار به محدوده 3 شهر خراسان شمالی


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از الحاق 1212 هکتار به محدوده شهرهای بجنورد، جاجرم و شیروان در راستای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از الحاق 1212 هکتار به محدوده شهرهای بجنورد، جاجرم و شیروان در راستای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

سید علی میرکریمی اظهار کرد: الحاق به محدوده شهرهای استان در راستای نهضت ملی مسکن در دستور کار قرار دارد که در این راستا و پس از بحث و بررسی و تبادل نظر مدیران استان، با الحاق هزار هکتار به محدوده شهر بجنورد، 150 هکتار به محدوده شهر جاجرم و 62 هکتار به محدوده شهر شیروان موافقت و مقرر شد به منظور طی سایر مراحل قانونی، به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، وی الحاق هزار هکتار به محدوده شهر بجنورد را به مثابه ترسیم نقشه راه توسعه کالبدی شهر عنوان و اضافه کرد: در همین راستا مقرر شد ابتدا موضوع توافق با مالکان اراضی مستثنیات پیگیری شود و سپس طراحی تفصیلی محدوده نهایی توسط مشاور ذی صلاح در دستور کار این اداره کل قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اخذ موافقت برای جانمایی تصفیه خانه و مخزن تعادلی پتروشیمی به منظور راه اندازی خط انتقال پساب تصفیه خانه شهر بجنورد به مجتمع پتروشیمی از دیگر اقدامات انجام شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با الحاق 1212 هکتار به محدوده 3 شهر خراسان شمالی

موافقت با الحاق 1212 هکتار به محدوده 3 شهر خراسان شمالی