مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:302023-12-12سياسي

15 سرفصل در تحلیل و تجلیل از تحولات محسوس مسابقات بین المللی و کشوری قرآن کریم


معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی یادداشتی به تحلیل و واکاوی تحولات اخیر مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

- معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی یادداشتی به تحلیل و واکاوی تحولات اخیر مسابقات قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا معاف طی یادداشتی با اشاره به پانزده سرفصل در تحلیل و تجلیل از تحولات محسوس مسابقات بین المللی و کشوری قرآن کریم آورده است: اول: مسابقات قرآن در سالهای اخیر به دو کلان استراتژی مردمی تر شدن و مفهومی تر شدن متعهد بوده است که می تواند به انس تودگانی و فراگیر آحاد مردم با قرآن و نیز ارتباط عمیق تر متسابقین و مخاطبین با مفاهیم متعالی قرآن منجر شود؛ هر چند در آغاز راهیم.

قرآن کریم هدی للناس و بصائر للناس و برای همه مردم است و هدف گذاری مسابقات هم باید همه مردم باشد نه یک طیف خاص.

دوم: برای تحقق بخشی از راهبردهای تصریحی قرآنی رهبر حکیم انقلاب، نیازمند مسابقات تراز و ممتاز و سرافراز هستیم تا افراد برگزیده و خروجی های برتر شهرستانی و استانی و منطقه ای و ملی و بین المللی مسابقات، کنشگر میدان قرآن در کشور شوند؛ راهبردهای مهم قرآنی نظیر: بزرگداشت قهرمانان و قله های قرآنی، برپایی محافل بزرگ و کرسی های تلاوت، تبدیل مساجد به پایگاه های قرآن،با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 سرفصل در تحلیل و تجلیل از تحولات محسوس مسابقات بین المللی و کشوری قرآن کریم

15 سرفصل در تحلیل و تجلیل از تحولات محسوس مسابقات بین المللی و کشوری قرآن کریم