مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 00:252023-12-05سياسي

وزیر کشور: ممنوعیت حضور اتباع در برخی استان ها جدید نیست


وزیر کشور در واکنش به خبر ممنوعیت حضور اتباع افغانستان در 16 استان کشور، گفت: این ممنوعیت موضوع جدیدی نیست و در برخی استان ها اتباع نباید حضور پیدا کنند.

- وزیر کشور در واکنش به خبر ممنوعیت حضور اتباع افغانستان در 16 استان کشور، گفت: این ممنوعیت موضوع جدیدی نیست و در برخی استان ها اتباع نباید حضور پیدا کنند.

احمد وحیدی در گفت وگو با ایسنا، درباره انتشار اخباری مبنی بر ممنوعیت حضور اتباع خارجی در 16 استان کشور، گفت: در بعضی از نقاط از قبل هم همینطور بوده و برخی مناطق مشخص شده که در آنجا اتباع حضور پیدا نکنند و این موضوع نیز در ادامه همین مسئله است و موضوع جدیدی قلمداد نمی شود.

وی افزود: این نقاط از قبل معلوم شده که در برخی استان ها اتباع نباید حضور پیدا کنند این موضوع نیز در ادامه همان مسئله است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چند روز پیش حمزه سلیمانی، مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه اعلام کرده بود: در حال حاضر با دستورالعمل ابلاغی از شورای عالی امنیت ملی حضور، اسکان و اشتغال اتباع افغانستان در 16 استان کشور و از جمله کرمانشاه ممنوع است.

به گفته وی، استان هایی که به طور کامل برای اقامت شهروندان افغانستان ممنوع هستند، عبارتند از: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: ممنوعیت حضور اتباع در برخی استان ها جدید نیست

وزیر کشور: ممنوعیت حضور اتباع در برخی استان ها جدید نیست