مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 21:202023-12-18بين الملل

حمله اسراییل به 138 مرکز درمانی در غزه از 15 مهرماه


دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد اشغالگران در ساعات گذشته دهها کشتار و جنایت در مناطق مختلف غزه مرتکب شده اند.

- دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی از 15 مهرماه تاکنون به 138 مرکز بهداشتی درمانی در غزه حمله کرده و باعث تعطیلی 22 بیمارستان و 22 مرکز درمانی در این باریکه شده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا به نقل از پایگاه فلسطین الیوم، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد اشغالگران در ساعات گذشته دهها کشتار و جنایت در مناطق مختلف غزه مرتکب شده اند.

  دفتر اطلاع رسانی دولتی همچنین با تأکید بر ضرورت باز شدن گذرگاه رفح و سایر گذرگاه های نوار غزه و ورود حداقل روزانه یک هزار کامیون کمک و مواد پزشکی به این منطقه، از کشورهای عرب و مسلمان خواست برای نجات جان بیماران و زخمی ها، اقدام به برپایی بیمارستان های صحرایی در مناطق مختلف شمال نوار غزه کنند.

  گروه های مقاومت فلسطین 15 مهرماه برابر با هفتم اکتبر 2023، عملیات غافلگیرکننده ای با نام طوفان الاقصی را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسراییل آغاز کردند که سرانجام پس از 45 روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه 1402 (24 نوامبر 2023) میان اسراییل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسراییل برقرار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله اسراییل به 138 مرکز درمانی در غزه از 15 مهرماه

حمله اسراییل به 138 مرکز درمانی در غزه از 15 مهرماه