مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 18:052023-11-25اقتصادي

دهقانی: تولید فناوری های پیشرفته صنایع فولاد و مس به نخبگان سپرده شد


روح الله دهقانی معاون علمی رییس جمهور گفت در راستای رفع نیازهای راهبردی و هوشمندسازی صنایع مس و فولاد، پس از یک سال تلاش و پیگیری مستمر، 26 نیاز راهبردی در این صنایع شناسایی شد و تولید فناوری‎ های موردنیاز آن توسط نخبگان در دستور کار قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس؛ روح الله دهقانی در آیین امضای توافق نامه های همکاری معاونت علمی و وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت ملی مس و فولاد مبارکه با شرکت های دانش بنیان در راستای توسعه و ارائه محصولات فناورانه و گلوگاهی این صنایع گفت: توسعه بازار شرکت های دانش بنیان یکی از برنامه های اصلی و راهبردی در صنایع کشور است که امروز در قالب توافق نامه های همکاری با دو صنعت بزرگ کشور یعنی مس و فولاد، جلوه ای درخشان از این همکاری رقم خورد.

وی با اشاره به همکاری ارزشمند با صنعت مس، جریان توسعه بازار را یکی از مهم ترین ارکان نگه داری شرکت ها دانست و بیان کرد: معتقدم این وظیفه دولت است که بازار را برای شرکت ها فراهم کند تا با آرامش خیال به توسعه و آینده بیاندیشند و امیدوارم که این اسناد همکاری به رونق صنایع مختلف بیانجامد.

دهقانی افزود: در راستای رفع نیازهای راهبردی و هوشمندسازی صنایع، برنامه همکاری بین شرکت های دانش بنیان و صنایع مس و فولاد، پس از یک سال تلاش و پیگیری مستر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهقانی: تولید فناوری های پیشرفته صنایع فولاد و مس به نخبگان سپرده شد

دهقانی: تولید فناوری های پیشرفته صنایع فولاد و مس به نخبگان سپرده شد