مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:452023-11-22بين الملل

خبرنگارکشی اسراییل داد BBC را درآورد+فیلم


خبرنگار BBC با نگرانی نسبت به حفاظت ا زجان خبرنگاران درباره کشته شدن دو خبرنگار شبکه المیادین توسط اسراییل اظهار کرد: نمی دانیم چه چیزی می تواند ما را در منطقه جنوب لبنان حفاظت کند.

-   تل آویو در این جنگ سعی کرد که با پخش اخبار فیک و جعلی افکارعمومی جهان را با خود همراه کند، اخباری که نادرستی آن حتی از سوی رسانه های رسمی غربی نیز مورد توجه قرار گرفته است.

مقر فرماندهی حماس بودن بیمارستان الشفاء غزه، کشتار و سر بریدن 40 کودک صهیونیست، کشتار شهرک نشینان صهیونیست در عملیات 7 اکتبر حماس که مشخص شد که در تیراندازی بالگرد ارتش رژیم صهیونیستی کشته شده اند، تعدادی از مجموعه دورغ های صهیونیست ها در این جنگ بوده که با بهانه سازی در این مسیر اقدامات نظامی خود را انجام دادند.

       رژیم صهیونیستی پیش از نیز در جریان کشته شدن خبرنگار الجزیره متهم بود.

این موضوع مسبوق به سابقه است و پیشتر شیرین ابوعاقله در 11 مهٔ 2022 درحالی که مشغول پوشش اخبار حمله نیروهای ارتش اسراییل به شهر جنین در کرانه باختری بود مورد هدف نیروهای اسراییلی قرار گرفت و به دلیل اصابت گلوله به سر جان باخت.

نکته حائز اهمیت نگاه دوگانه عمیق حتی خبرنگار غربی به موضوع کشته شدن خبرنگاران در فلسطین اشغالی است که حتی در آن رگه هایی از نژادپرستی شدید دیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگارکشی اسراییل داد BBC را درآورد+فیلم

خبرنگارکشی اسراییل داد BBC را درآورد+فیلم