مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-15سياسي

بازنشسته نگون بخت در صدارت نوبخت


رییس سازمان برنامه و بودجه در دولت حسن روحانی در نامه ای به رییس جمهور بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان را مطرح کرده، موضوعی که در طول 8 سال مسئولیت نوبخت با حواشی سیاسی و تبعات اقتصادی گره خورده بود.

- رییس سازمان برنامه و بودجه در دولت حسن روحانی در نامه ای به رییس جمهور بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان را مطرح کرده، موضوعی که در طول 8 سال مسئولیت نوبخت با حواشی سیاسی و تبعات اقتصادی گره خورده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تسنیم نوشت: تازگی محمد باقر نوبخت در نامه ای سرگشاده به رییس جمهور در خصوص مطالبات قانونی بازنشستگان نوشت: برای پیشگیری از استمرار هزینه های سنگین اجتماعی، از منظر امنیت ملی، قاطعانه مقرر فرمایید، تا اعتبارات لازم برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین به میزان 90 درصد در چارچوب برنامه هفتم و همچنین مطالبات مسجل انها در لایحه اصلاحی بودجه درج و تامین گردد.

نوبخت ادامه داده؛ وظیفه اخلاقی خود می دانم، که عنداللزوم به طور غیررسمی همه تجارب خود را برای اجرایی شدن این مهم در اختیار مسئولین ذیربط قرار دهم.

در مورد اقدامات رییس سازمان برنامه و بودجه دولت حسن روحانی در خصوص ساماندهی دریافتی بازنشستگان مباحث مختلفی قابل طرح است که در ادامه به آن میپردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازنشسته نگون بخت در صدارت نوبخت

بازنشسته نگون بخت در صدارت نوبخت