مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 19:002023-11-22سياسي

تشکیل کارگروه های تخصصی برای آسیب شناسی پرونده های دیوان عالی


معاون قضایی دیوان عالی کشور در اولین نشست کارگروه تخصصی ویژه شعب خانواده گفت: حسب دستور ریاست دیوان عالی کشور جهت آسیب شناسی پرونده های وارده به دیوان عالی کشور کارگروه های تخصصی ایجاد شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه قضایی خبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، پیرو دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر آسیب شناسی احکام و آرای صادره ای که در دیوان عالی کشور نقض می‎شود، اولین نشست کارگروه تخصصی ویژه شعب خانواده با حضور کلیه رؤسای شعب خانواده و برخی از قضات تشکیل شد.

 حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدکریمی حسینی معاون قضایی دیوان عالی کشور در این جلسه ضمن خیرمقدم به حاضرین اظهار نمود: با توجه به تخصصی بودن شعب دیوان عالی کشور و حسب دستور ریاست محترم دیوان جهت آسیب شناسی پرونده های وارده به دیوان و همچنین ایجاد رویه واحد در شعب، کارگروه های تخصصی ایجاد گردید .

وی ادامه داد:  یک سوم از پرونده های ارسالی به دیوان عالی کشور که به شعب ارجاع می گردد نقض می شود و این به دلیل ایراداتی است که در پرونده ها وجود دارد که باید نسبت به این نوع پرونده ها در کارگروه ها چاره اندیشی شود .

گفتنی است : در این جلسه حسن عباسیان رییس شعبه هشتم بعنوان رییس و دکتر افرا رییس شعبه نوزدهم بعنوان دبیر جلسات تعیین و مقرر گردید جلسات کارگروه روزهای شنب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کارگروه های تخصصی برای آسیب شناسی پرونده های دیوان عالی

تشکیل کارگروه های تخصصی برای آسیب شناسی پرونده های دیوان عالی