مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-15سياسي

آنها که از زن و آزادی دفاع می کردند چرا در برابر مرگ زنان غزه ساکت مانده اند؟


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: کجایند آنهایی که از زن و آزادی دفاع می کردند؟ امروز چرا در برابر قتل عام زنان مظلوم در غزه سکوت کرده اند؟ آنان که در آشوب های سال گذشته صدایشان گوش دنیا را پر کرده بود و بلندگوهای نحس جهان از آنان حمایت می کردند، - ایسنا/کرمان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: کجایند آنهایی که از زن و آزادی دفاع می کردند؟ امروز چرا در برابر قتل عام زنان مظلوم در غزه سکوت کرده اند؟ آنان که در آشوب های سال گذشته صدایشان گوش دنیا را پر کرده بود و بلندگوهای نحس جهان از آنان حمایت می کردند، چرا در برابر مرگ زنان غزه ساکت مانده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی امروز 24 آذرماه در خطبه های وحدت بخش نماز جمعه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوا اظهار کرد: توجه به امتحان و ابتلا یکی از راه های تربیتی قرآن کریم است و بدانید در همه صحنه های زندگی در حال امتحان و آزمایش هستیم.

وی ادامه داد: همه موجودات در مسیر تکاملی خود با سختی ها و گرفتاری هایی مواجه می شوند اما آزمایش انسان ویژه است چون عملکرد و کارهای انسان مبتنی بر تکلیف هستند و زندگی اش تکلیف محور است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه امتحان الهی همه با یکدیگر یکسان نیست، اظهار کرد: برخی با نعمت و زندگی پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنها که از زن و آزادی دفاع می کردند چرا در برابر مرگ زنان غزه ساکت مانده اند؟

آنها که از زن و آزادی دفاع می کردند چرا در برابر مرگ زنان غزه ساکت مانده اند؟