مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 آذر 1402 ساعت 17:552023-12-07بين الملل

جابری انصاری: 7 اکتبر پروژه دروغین زیباسازی اسراییل را به چالش کشاند


صهیونیست ها با کمک رسانه های جریان اصلی، پروسه صلح در برابر زمین که باید برای آن هزینه می پرداختند را به پروژه دیپلماسی برای اسراییل بدل کردند؛ - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - نشست نورنیوز با هدف بررسی نقش رسانه ها و شبکه های اجتماعی در روایتگری جنگ غزه برگزار شد.

در این میزگرد حسین جابری انصاری سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و محمد خدادی مدیرعامل اسبق ایرنا و معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم حضور یافته و دیدگاه های خود را درباره چرایی و چگونگی تغییر جهت افکار عمومی نسبت به مساله فلسطین مطرح کردند.

  حسین جابری انصاری سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه و محمد خدادی مدیرعامل اسبق ایرنا و معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دوازدهم با حضور در میزگرد نورنیوز، نقش رسانه ها و شبکه های اجتماعی در روایتگری جنگ غزه را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.

جابری انصاری سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در تحلیل نقش رسانه ها در بیداری افکار عمومی جهان نسبت به مساله کشتار بی رحمانه مردم فلسطین و همراهی بی سابقه جهانیان در حمایت از مردم غزه و محکوم کردن جنایات صهیونیست ها، گفت: نکته قابل توجه این است که همواره جدا از اینکه واقعیت و ابعاد آن چیست، آن تصویری که از واقعیت ارایه می شود بسیار اهمیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابری انصاری: 7 اکتبر پروژه دروغین زیباسازی اسراییل را به چالش کشاند

جابری انصاری: 7 اکتبر پروژه دروغین زیباسازی اسراییل را به چالش کشاند