مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-20اقتصادي

روزانه هزار تُن میوه شب یلدایی وارد خراسان شمالی می شود


رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار بجنورد گفت: از ابتدای هفته برای تأمین بازار شب یلدا روزانه هزار تُن میوه وارد بازار شده تا قیمت ها روند افزایشی نداشته باشند و همچنان تامین و توزیع میوه تا پایان شب یلدا ادامه دارد.

- امید فیروزه، رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار بجنورد در گفت وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهارکرد: بر اساس سنوات گذشته اعضای اتحادیه میوه و تره بار تلاش دارد سفره شب یلدای مردم را با کمترین افزایش قیمت نسبت به سال گذشته تأمین کند که در حال حاضر قیمت ها در تعادل است.

وی گفت: هرگاه تره بار با گرانی روبه رو می شود، مجدد به ثبات باز می گردد بنابراین این گونه نیست که گرانی برخی اقلام به همان صورت بماند.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و تره بار بجنورد درخصوص اقلام مورد نیاز سفره شب یلدا مردم، افزود: ما بیشتر در این مناسبت از اقلامی مثل انار، هندوانه و خرمالو استفاده می کنیم که به اندازه کافی در سطح میدان موجود می باشد، کمبودی وجود ندارد و میوه های دیگر نیز در کنار آن جای دارد و مصارف عمدتاً هندوانه و خرمالو و انار است.

فیروزه بیان داشت: همان طور که قول داده شده از ابتدای هفته برای تأمین بازار شب یلدا روزانه هزار تُن میوه وارد بازار شده تا قیمت ها روند افزایشی نداشته باشند و همچنان تامین و توزیع میوه تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه هزار تُن میوه شب یلدایی وارد خراسان شمالی می شود

روزانه هزار تُن میوه شب یلدایی وارد خراسان شمالی می شود