مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 13:352023-12-18اقتصادي

جابجایی 5 میلیون تن کالا در استان بوشهر


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر گفت:در هشت ماه سال جاری، پنج میلیون تن کالا در استان جابجا شده که تا پایان سال به هشت میلیون تن می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بوشهر ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: 169 پروژه از محل اعتبارات استانی و ملی شامل نفت و سفر ریاست جمهوری با اعتبار بیش از دو هزار میلیارد تومان در دست اجرا است.

  وی افزود: این پروژه ها با  531 میلیارد و 490 میلیون تومان اعتبار استانی، 582 میلیارد و 270 میلیون تومان اعتبار ملی، 20 میلیارد و 800 میلیون تومان از محل نفت و 920 میلیارد تومان از محل سفر ریاست جمهوری به استان، دنبال می شوند.

اخترشناس عنوان کرد: عملیات اجرایی پروژه باغان به سرچشمه شهرستان جم که یکی از مطالبات دیرینه این مردم بوده پس از 15 سال توقف، آغاز شده و تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد.

این مقام مسؤول ادامه داد: اصلاح راه روستایی چریف عسلویه، پیچ های جاشک، پیچ مخازن گازی کنگان به عسلویه، نیوجرسی محور جم به عسلویه، فاز یک نیوجرسی بوشهر به احمدی و پروژه پل درودگاه دشتستان به روی رودخانه دالکی از پروژه های شاخص این اداره کل است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی 5 میلیون تن کالا در استان بوشهر

جابجایی 5 میلیون تن کالا در استان بوشهر