مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:502023-12-03اقتصادي

52 هزار معلول شناسایی شده در کرمانشاه داریم


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با بیان اینکه 52 هزار معلول شناسایی شده در استان داریم، اشتغال، مسکن و هزینه های درمان را از دغدغه های اصلی جامعه معلولین عنوان کرد.

- بهزاد شهبازی به مناسبت روز جهانی معلولان، در گفت و گو با ایسنا، تعداد معلولان شناسایی شده در استان را 52 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این افراد شامل معلولین جسمی حرکتی، معلولین شنوایی، معلولین بینایی، اعصاب و روان و ضایعه نخاعی هستند.

وی افزود: البته این احتمال وجود دارد تعداد معلولین استان قدری بیشتر از این آمار باشد و برخی معلولین به دلایلی به بهزیستی مراجعه نکرده و جزو آمار معلولین شناسایی شده ما نباشند.

وی یکی از مهمترین عوامل ایجاد معلولیت برای افراد را تصادفات رانندگی عنوان کرد و گفت: سالانه حدود 60 هزار نفر در کشور به دلیل تصادفات رانندگی دچار معلولیت شده و همین امر باعث افزایش جمعیت جامعه معلوین ما می شود که نیاز است متولیان امر برای کاهش تصادفات رانندگی چاره اندیشی کنند.

شهبازی ادامه داد: ما در سازمان بهزیستی با ارائه برخی خدمات نظیر غربالگری بینایی و شنوایی نوزادان و کودکان، بدنبال پیشگیری و یا جلوگیری از تشدید معلولیت افراد هستیم و در این راه کارهای خوبی هم صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 هزار معلول شناسایی شده در کرمانشاه داریم

52 هزار معلول شناسایی شده در کرمانشاه داریم