مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 21:352023-11-23سياسي

مرکز دیجیتال مهوا همزمان با هفته بسیج افتتاح شد


مرکز دیجیتال مهوا، بزرگ ترین کارخانه تولید صنایع دیجیتال؛ با حضور سرلشگر سلامی و سردار سلیمانی در سومین روز از هفته بسیج (1 آذرماه) افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (1 آذر) در افتتاحیه بزرگ ترین کارخانه تولید صنایع دیجیتال، گفت: فضای هنر های دیجیتال و استفاده از فناوری های نوین در عرصه ی هنر یک روند شتابدار جهانی هست و کشور هایی در این زمینه پیشگام و صاحب تجربه ی هنری هستند و هم ابزار های پیشرفته و مدرن را در اختیار دارند؛ خیلی از این کشور ها به لحاظ فرهنگی دشمنان کشور ما و دشمنان اسلام محسوب می شوند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: اگر در این فضای تهاجم فرهنگی، بتوانیم از ارزش های خودمان دفاع کنیم؛ و فرهنگ، سنت ها، آداب و رسوم و ذهن و قلب جوانان مان توسط محصولات و تولیدات فرهنگی و هنری کشور بنا شود؛ نیاز امروز است که در همین فضای پیچیده و در عین حال پیشرفته و مدرن صنعت دیجیتال، گروه بسیار موفقی داشته باشیم.

وی ادامه داد: این مجموعه ای که امروز به عنوان بزرگ ترین کارخانه تولید صنایع دیجیتال در کشور ما افتتاح شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد؛ حاوی مجهزترین و مدرن ترین سامانه های پیشرفته تولید محصولات دیجیتال در عرصه ی پویانمایی ها، فیلم های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز دیجیتال مهوا همزمان با هفته بسیج افتتاح شد

مرکز دیجیتال مهوا همزمان با هفته بسیج افتتاح شد