مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 10:402023-12-05سياسي

چرا راه اندازی دبیرخانه ساماندهی «سوغات ملی ایران» ضروری است؟


نخستین نشست کارگروه ساماندهی سوغات ملی ایران به ریاست معاون صنایع دستی و رییس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس و اعضای کارگروه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در نخستین نشست کارگروه ساماندهی سوغات ملی ایران که روز دوشنبه 13 آذرماه 1402 در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد، با اشاره به اهمیت توسعه اقتصاد هویت بنیان، گفت: زمانی که سوغات کشور ما توانسته در دنیا حرف اول را بزند و حرف برای گفتن داشته باشد، پس می توانیم در بسته بندی هم همین طور باشیم.

وی با بیان اینکه در تلاشیم تا رویکرد متفاوتی را محقق کنیم، اظهار کرد: این جمع متخصص و فعال در عرصه های اصناف و بازرگانی و همچنین تعاون این زمینه را دارند تا خلاقیت و نوآوری را با صنایع دستی در بسته بندی سوغات داشته باشند.

معاونت صنایع دستی متولی صنایع دستی تمام کشور است  محمدرضا دشتی اردکانی رییس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید این جلسه تخصصی در مسیر آسیب شناسی حرکت کند، تصریح کرد: زمینه آماده است تا دبیرخانه ای برای این کارگروه تشکیل شود و ضمن آسیب شناسی، ظرفیت ها را شناسایی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا راه اندازی دبیرخانه ساماندهی «سوغات ملی ایران» ضروری است؟

چرا راه اندازی دبیرخانه ساماندهی «سوغات ملی ایران» ضروری است؟