مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 14:152023-12-11سياسي

جریان دانشجویی بیانگر حرکت اصیل انقلابی در جامعه است + عکس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدرضا ولیلو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه اظهار کرد: - جریان دانشجویی بیانگر حرکت اصیل انقلابی در جامعه است + عکس رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: باید قدردان جایگاه دانشجویی که بیانگر یک حرکت اصیل و انقلابی است را بدانیم و در تمامی حوزه ها مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمدرضا ولیلو سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ارومیه اظهار کرد: روز دانشجو نمادی از حق طلبی و بلوغ اندیشه جوانان غیور و آزاده کشور در مقابله با استکبار جهانی و دفاع از عزت و اقتدار ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه دانشجو همواره یادآور استبدادستیزی و عدالت خواهی است، عنوان کرد: 16 آذر به یاد و احترام سه دانشجوی مبارز و دادگری که در مقابل ذلت و فلاکت حکومت پهلوی در برابر انگلیس و آمریکا به همراه دیگر دانشجویان دست به اعتراض زدند و در راه عدالت طلبی جان خود را فدا کردند، روز دانشجو نام گرفته است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم حرکت دانشجویان به عنوان قشری تاثیرگذار در امتداد آن حرکت دانشجویی با اشاره به سخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان دانشجویی بیانگر حرکت اصیل انقلابی در جامعه است + عکس

جریان دانشجویی بیانگر حرکت اصیل انقلابی در جامعه است + عکس