مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 09:052023-11-29بين الملل

پیش بینی کارشناسان فناوری در مورد تغییر جهان به دست ربات های انسان نما


کارشناسان برجسته حوزه فناوری در مصاحبه با دیلی میل، پیش بینی های خود را در مورد تغییراتی ارائه داده اند که قرار است در آینده توسط ربات های انسان نما در جهان اعمال شوند.

- کارشناسان برجسته حوزه فناوری در مصاحبه با دیلی میل، پیش بینی های خود را در مورد تغییراتی ارائه داده اند که قرار است در آینده توسط ربات های انسان نما در جهان اعمال شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از دیلی میل، چین برنامه هایی را برای تولید انبوه ربات های انسان نما تا سال 2025 منتشر کرده است زیرا شرکت های غربی از جمله شرکت تسلا (Tesla) متعلق به ایلان ماسک (Elon Musk) در رقابت هستند تا ربات های انسان نمای خود را تولید کنند.

در این راستا، دیلی میل با کارشناسان برجسته در مورد این موضوع صحبت کرد که چگونه ربات های انسان نما می توانند جهان را تغییر دهند.

یکی از کارشناسان گفت که این فناوری در دهه جاری به طور تصاعدی رشد خواهد کرد.

شرکت خدمات مالی و بانکداری گلدمن ساکس (Goldman Sachs) پیش بینی کرده است که ارزش بازار ربات های انسان نما طی 15 سال آینده در سراسر جهان به سالانه 150 میلیارد دلار خواهد رسید و ربات های انسان نما بین سال های 2025 تا 2028 در کارخانه ها و بین سال های 2030 تا 2035 در مشاغل دیگر قابل استفاده خواهند بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی کارشناسان فناوری در مورد تغییر جهان به دست ربات های انسان نما

پیش بینی کارشناسان فناوری در مورد تغییر جهان به دست ربات های انسان نما