مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 10:052023-12-13سياسي

هدف گذاری برای پرتاب محموله زیستی با وزن 1.5 تن به فضا


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید احمد حسینی مونس سخنگوی گروه فضایی وزارت دفاع در برنامه «صبح بخیر ایران» با اشاره به پیشرفت ها و دستاورد های وزارت دفاع در حوزه فضایی، - سخنگوی گروه فضایی وزارت دفاع در برنامه صبح بخیر ایران گفت: هدف بعدی که با سازمان فضایی تعیین شده این است که بتوانیم یک محموله زیستی با وزن یک و نیم تن را به فضا پرتاب کنیم.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید احمد حسینی مونس سخنگوی گروه فضایی وزارت دفاع در برنامه صبح بخیر ایران با اشاره به پیشرفت ها و دستاورد های وزارت دفاع در حوزه فضایی، گفت: نهاد ها و دستگاه های متعددی در حوزه فناوری اطلاعاتی اکنون فعال هستند، که ذیل سیاست گذاری شورای عالی فضایی کشور که در واقع با مدیریت رییس جمهور تشکیل می شود و ذیل سیاست گذاری این شورا دستگاه ها و نهاد های مختلف وظایفشان تعریف می شود.

وی افزود: در این تفکیک وظایف، وزارت دفاع یکی از نهاد هایی است که نقش اساسی و پررنگی را دارد، به صورت ویژه اگر بخواهم بگویم، کل چرخه صنعت فضایی در مجموعه وزارت دفاع الان شکل گرفته است.

می دانید که 14 بهمن 1387 به عنوان روز ملی فناوری فضایی، روزی بود که ماهواره بر سفیر و امید را که ساخته مجموعه وزارت دفاع بود در مدار قرار داد و برای اولین بار کشور ما به کشور هایی که زنجیره کامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری برای پرتاب محموله زیستی با وزن 1.5 تن به فضا

هدف گذاری برای پرتاب محموله زیستی با وزن 1.5 تن به فضا