مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 16:402023-12-06اقتصادي

اتاق بازرگانی، دست در جیب بانک مرکزی و ذخایر ارزی دولت دارد


دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: نهادهایی همچون اتاق بازرگانی، دست در جیب بانک مرکزی و ذخایر ارزی دولت دارند و از سویی با انتصاب دلال و وطن فروشی همچون سلاح ورزی مثلا می خواهند بگویند در کنار مردم هستند اما اصل شریک دزد و رفیق قافله هستند.

- دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: نهادهایی همچون اتاق بازرگانی، دست در جیب بانک مرکزی و ذخایر ارزی دولت دارند و از سویی با انتصاب دلال و وطن فروشی همچون سلاح ورزی مثلا می خواهند بگویند در کنار مردم هستند اما اصل شریک دزد و رفیق قافله هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رادمنش، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در مراسم روز دانشجو که امروز با حضور رییس جمهور در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، اظهار کرد: نهادهایی همچون اتاق بازرگانی، دست در جیب بانک مرکزی و ذخایر ارزی دولت دارند و از سویی با انتصاب دلال و وطن فروشی همچون سلاح ورزی مثلا می خواهند بگویند در کنار مردم هستند اما اصل شریک دزد و رفیق قافله هستند.

وی افزود: طبقه سوداگران همان افرادی هستند که در ابتدا بازار خودرو را انحصاری کرده و از این انحصار سواری گرفته و با تحت فشار قرار دادن شورای رقابت خودروی بی کیفیت را به مردم غالب کردند و سهام دار شرکت های قطعه سازی هستند که کیف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی، دست در جیب بانک مرکزی و ذخایر ارزی دولت دارد

اتاق بازرگانی، دست در جیب بانک مرکزی و ذخایر ارزی دولت دارد