مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 09:102023-12-15فرهنگي

برگزاری رویداد گردشگری با محور چله خانه های تخت فولاد


یازدهمین گنجواره بازدید از گنجینه های کمتردیده شده تخت فولاد که با عنوان «گنجواره ؛ نادیده ها و ناگفته های تخت فولاد» شناخته می شود، با محور چله خانه های تخت فولاد برگزارخواهد شد.

- ایسنا/اصفهان یازدهمین گنجواره بازدید از گنجینه های کمتردیده شده تخت فولاد که با عنوان گنجواره ؛ نادیده ها و ناگفته های تخت فولاد شناخته می شود، با محور چله خانه های تخت فولاد برگزارخواهد شد.

یکی از رویدادهای گردشگری که از اسفندماه 1401 در مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد آغاز شد، گنجواره ؛ نادیده ها و ناگفته های تخت فولاد نام دارد که به صورت رویدادهای گردشگری و با هدف شناساندن ظرفیت ها و جذابیت های تخت فولاد در موضوع های مختلف برگزارشده است.

بر این اساس و تا کنون 10 رویداد تخصصی و موضوع محور با نام گنجواره و با هدف به تصویرکشیدن ظرفیت های پنهان این گورستان تاریخی برگزارشده است.

گنجواره اول، آب و آیین نام داشت که با رویکرد آشنایی با سازه ها و عناصر مرتبط با آب برگزار شد.

در ادامه نیز گنجواره طاق بهشت با موضوع گنبدهای تخت فولاد، گنجواره زنان مشهور در تخت فولاد ، گنجواره نقش جان با موضوع آشنایی با مؤثرین و شهدای انقلاب اسلامی آرمیده در تخت فولاد، گنجواره مشاهیر دوستدار اصفهان ، شهدای پنج رمضان ، جانم سلام ، تخت فولاد در آینه محرم برگزارش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد گردشگری با محور چله خانه های تخت فولاد

برگزاری رویداد گردشگری با محور چله خانه های تخت فولاد