مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-11بين الملل

سازمان ملل: تلاش 13 سال گذشته غرب برای منزوی کردن سوریه به نتیجه نرسیده است


نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه تأکید کرد که تلاش های غرب برای منزوی کردن سوریه طی 13 سال به نتیجه نرسیده است.

- نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه تأکید کرد که تلاش های غرب برای منزوی کردن سوریه طی 13 سال به نتیجه نرسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، گی یر پدرسن، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور سوریه یکشنبه در نشستی درباره وضعیت سوریه در راستای همایش دوحه گفت: 13 سال است که غرب تلاش می کند سوریه را منزوی کند و موفق نشده است.

برای حل بحران سوریه باید چند موضوع را مطرح کرد، به عنوان مثال تاثیر تحریم های غرب علیه سوریه.

پدرسن همچنین تأکید کرد: حل و فصل بحران سوریه مستلزم مطرح کردن موضوع خروج نیروهای ترکیه و آمریکا از این کشور و موضوع نیروهای کُرد و تحریم ها است.

نیاز به اتخاذ رویکرد جدیدی از سوی مخالفان و دولت سوریه برای حل بحران وجود دارد که به نظر می رسد در زمان حاضر تا حدودی دچار رکود شده است.

27 سپتامبر وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد که سرگیی ورشنین، معاون وزیر امور خارجه روسیه با گی یر پدرسن موضوع حل و فصل بحران سوریه را بررسی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری اسپوتنیک، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: سرگیی ورشنین 25 سپتامبر در حاشیه هفتاد و هشتمین دوره مجمع عمومی سازمان ملل با گی یر پدرسن دیدار و گفتگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان ملل: تلاش 13 سال گذشته غرب برای منزوی کردن سوریه به نتیجه نرسیده است

سازمان ملل: تلاش 13 سال گذشته غرب برای منزوی کردن سوریه به نتیجه نرسیده است