مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 18:552023-12-01پزشكي

اروپا، سریع ترین رشد اپیدمی ایدز در جهان را دارد


نماینده منطقه ای سازمان جهانی بهداشت (WHO) به مناسبت روز جهانی ایدز گفت: در حال حاضر اروپا، سریع ترین رشد اپیدمی ایدز در جهان را تجربه می کند.

- نماینده منطقه ای سازمان جهانی بهداشت (WHO) به مناسبت روز جهانی ایدز گفت: در حال حاضر اروپا، سریع ترین رشد اپیدمی ایدز در جهان را تجربه می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رِلیف وب ، هانس کلوگه ، مدیر منطقه اروپای سازمان جهانی بهداشت با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر این سازمان از میزان شیوع ایدز در این قاره که مرکز کنترل و پیشگیری از امراض اروپا نیز در انتشار آن مشارکت داشته، خاطر نشان کرد: در سال 1988، هنگامی که اولین روز جهانی ایدز برگزار شد، تشخیص اچ آی وی معادل مرگ حتمی برای یک فردِ اچ آوی مثبت بود اما امروز در سی و پنجمین روز جهانی ایدز، دنیای ما به سمت بهتر شدن و پیشرفت تغییر کرده است.

با وجود منابع و فناوری های در دسترس ما برای تشخیص، درمان و پیشگیری از انتقال، می توان از ابتلا به ایدز جلوگیری کرد و حتی هیچ بیماری نباید بر اثر آن، جان خود را از دست بدهد.

کلوگه تاکید کرد: با این حال منطقه اروپایی سازمان جهانی بهداشت همچنان دارای سریع ترین رشد همه گیری ایدز در مقایسه با سایر نقاط جهان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اروپا، سریع ترین رشد اپیدمی ایدز در جهان را دارد

اروپا، سریع ترین رشد اپیدمی ایدز در جهان را دارد