مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 09:152023-12-19سياسي

دوستداران ناصریا 29 آذر بر مزار او گردهم می آیند


رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس در دیدار با خانواده مرحوم ناصرعبدالهی، مقدمات برگزاری مراسم باشکوهی در بهشت زهرای بندرعباس بر مزار این هنرمند هرمزگانی را مورد بررسی قرار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امید کاردانی رییس سازمان مدیریت آرامستان شهرداری بندرعباس، در این ارتباط اظهار کرد: ناصر عبداللهی با صدای ماندگار و تأثیرگذار خود جزو پرطرفدارترین و محبوب ترین هنرمندان در زمان حیات و هم اکنون است.

    کاردانی با اشاره به اینکه این هنرمند جنوبی توانست نواهای ارزنده و ماندگاری  از خود به یادگار بگذارد، افزود: ناصر عبدالهی از زمان نوجوانی که فعالیت هنری خود را آغاز کرد و وارد عرصه حرفه ای این حوزه شد در ترانه های خود از خواننده ای تقلید نمی کرد و یک صدایی ماندگار و منحصر به فرد داشت.

  این مقام مسئول در این دیدار ادامه داد: مجموعه آرامستان برای آیین سالگرد مرحوم ناصر عبدالهی  همکاری لازم را دارد که این مراسم به بهترین شکل برای گرامیداشت یاد و خاطره این هنرمند برگزار شود.

     علیرضا عبدالهی برادر مرحوم ناصر عبدالهی ضمن تشکر و قدردانی از ریاست مجموعه آرامستان در خصوص همکاری های لازم، گفت: ناصر تمام عمرش برای همه ما خواند و اینک وظیفه ما قدر شناسی و یادکردن از اوست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوستداران ناصریا 29 آذر بر مزار او گردهم می آیند

دوستداران ناصریا 29 آذر بر مزار او گردهم می آیند