مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 16:552023-12-20سياسي

دادستان همدان: پلمب در انتظار واحدهایی که از اتباع بیگانه استفاده می کنند


دادستان همدان در نشست قرارگاه استانی ساماندهی؛ دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز، افزود: وجود اتباع بیگانه به جهات مختلف از جمله؛ افزایش جرم و خشونت و آسیب های اجتماعی و حتی برای اقتصاد یک تهدید است.

- دادستان همدان در نشست قرارگاه استانی ساماندهی؛ دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز، افزود: وجود اتباع بیگانه به جهات مختلف از جمله؛ افزایش جرم و خشونت و آسیب های اجتماعی و حتی برای اقتصاد یک تهدید است.

دادستان همدان با بیان اینکه اجازه نمی دهیم حق شهروند ایرانی برای کار در کشور پایمال شود، گفت: پلمب در انتظار واحدهایی که به جای کارگر ایرانی از اتباع بیگانه استفاده می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازچهارشنبه ایرنا از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان، حسن خانجانی موقر در نشست قرارگاه استانی ساماندهی؛ دستگیری و طرد اتباع غیرمجاز، افزود: وجود اتباع بیگانه به جهات مختلف از جمله؛ افزایش جرم و خشونت و آسیب های اجتماعی و حتی برای اقتصاد یک تهدید است.

وی عنوان کرد: برخی کارفرمایان و گاهی بنیاد مسکن در استفاده از کارگران بیگانه به جای کارگران ایرانی به دور از نظارت اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی و کوتاهی و ترک فعل دیگر دستگاه های متولی استفاده می کنند که این موضوع جرم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان همدان: پلمب در انتظار واحدهایی که از اتباع بیگانه استفاده می کنند

دادستان همدان: پلمب در انتظار واحدهایی که از اتباع بیگانه استفاده می کنند