مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 16:352023-12-16سياسي

کارفرمایان کهگیلویه و بویراحمد حوادث ناشی از کار را ظرف سه روز گزارش کنند


مدیر کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارفرمایان مشمول قانون کار و تامین اجتماعی در صورت وقوع حوادث ناشی از کار باید اقدامات لازم اولیه را برای جلوگیری از تشدید وضع حادثه دیده به عمل آورند و مراتب را حداکثر ظرف مدت سه روز اداری به صورت .

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارفرمایان مشمول قانون کار و تامین اجتماعی در صورت وقوع حوادث ناشی از کار باید اقدامات لازم اولیه را برای جلوگیری از تشدید وضع حادثه دیده به عمل آورند و مراتب را حداکثر ظرف مدت سه روز اداری به صورت کتبی به سازمان تامین اجتماعی اطلاع دهند.

رسول چراغ سحر در جریان بازدید از پروژه تونل جاده یاسوج - سی سخت افزود: بر اساس ماده 60 قانون تأمین اجتماعی حادثه ناشی از کار وقایعی را شامل می شود که در حین انجام وظیفه در کارگاه و یا خارج از آن هنگام ماموریت برای بیمه شده اتفاق می افتد.

وی اظهار کرد: مقصود از حین انجام وظیفه همه زمانی است که بیمه شده در کارگاه، مؤسسات وابسته یا ساختمان ها و محوطه آن مشغول به کار بوده یا به دستور کارفرما در خارج از محوطه کارگاه عهده دار انجام ماموریتی باشد.

مدیرکل تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی بر اساس ماده 39 قانون این سازمان باید همه کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارفرمایان کهگیلویه و بویراحمد حوادث ناشی از کار را ظرف سه روز گزارش کنند

کارفرمایان کهگیلویه و بویراحمد حوادث ناشی از کار را ظرف سه روز گزارش کنند